Defnesa Ben aşırı memnunum 3 aydan beri kullanıyoruz oğlum kucağımda iken kapatıyorum mesela tek elimle yerede düşmüyor kapanırken çok rahat
oozgee Defnesa bı uygulamada indirime girmişti nasıl olduğunu bilmedkgim içinde kaçırdım baya düşmüştü fiyat