Kızım 10 buçuk aylık, sanırım artık ek gıda yemek istiyor, önce pek yemek istemiyodu mamaya çok düşkünleşmişti, ama kaç gündür mamayı az içiyor, bende akşam yemeğinde çorba veriyorum yoğurt veriyorum, sonra yerse yarım ölçek kaşık maması veriyorum, ama kaşık mamasınıda öyle aman aman yemiyor, normal mamasınıda az içiyor gece beslenmesini kesmişti şimdi tekrar gece mama veriyorum 1 yada 2 kere, çünkü 10 kere felan uyanıyor, mama verince birazda olsa uyuyor örneğin saat başı uyanıyorsa mamadan sonra 3 4 saat sonra uyanıyor. Şimdi ben akşam yemeğinde tok tutacak şekilde ne yemek verebilirim acaba, pilav makarna daha hiç vermedim, makarnayı ezemez pilavıda boğazına kaçar diye korkuyorum pütürlere hala tepkili çünkü sizler neler veriyorsunuz, birde merak ediyorum 10 11 yada 12 aylık olup tek mamayla sabaha kadar uyuyan bebişler var mı :)