lceLady Deletedmom_98 İlki güzelmiş begendim ama diğeri çok kapalı geldi bana nasıl desem bilemedim böyle daha lila bej acık tonlar olsa mesela Biri koyu digeride acık olsun
Zumra_Fatma Deletedmom_98 cok sadeye benve nelki ben satavato sevdigimdendir ama asiri sadece cok gunluk bi tqkim kina icin
Deletedmom_98 Zumra_Fatma Kız kardeşimin düğününde dahi dümdüz siyah bir ferace giydim Şatafat hiç sevmiyorum 😊
Deletedmom_98 Maka_Paka Eşimin kuzeninin canım. Kız kardeşimin düğününde de siyah ferace giydim. Bence tesettüre yakışmıyor fazlası
asrinhatasi Deletedmom_98 yakınlık derecenize bağlı. Kuzen gibi bişeyseniz olur ama elti görümce ya da kızkardeşseniz çok sade kalmış
Egenin_pamugu Akraba düğünü ise çok sade uzaktan ise ideal bence zevkler ve renkler tartışılmaz ama benim tarzım diil
Snp57asel Deletedmom_98 bence ikiside sade kına için neyse de düğün için payetli pullu şeyler bakabilirsiniz duman butik var instagramda orda güzel elbiseler var
Deletedmom_98 Snp57asel Altına açiklama yazdım. Şatafatlı şeyleri sevmiyorum. Tesettüre de yakışmıyor bence. Öneriniz için teşekkür ederim
Ballilokmam11 Snp57asel merhaba önerdiğiniz sayfadan alışveriş yaptınız mı acaba fiyatları uygun çünkü ürün kalitesi nasıl acaba
Mervetnl Deletedmom_98 her yoruma bunu yazmışsınız fikirleri beğenmeyip. E siz zaten karar vermişsiniz 🥰