lceLady Mlndrdmn Veriliyor da siz sürekli yerseniz olmaz o iş :) En azından aksam 6-7 yemeği kesmelisiniz
ebraz Mlndrdmn ayyy deme demee çok dertliyim çok kötü hissediyorum kendimi başlıyorum sonra devami gelmiyor diyeti hep böyle oluyor ama 3 yıl önce 77 den 53 düşmüşlüğüm var kendim diyet yaparak ondan öncede böyle diyet yap boz diyet boz boz şimdide öyle tam yapıcağım başlayıp güzel sona gidiceğim diyetime girmeyi bekliyorum 😂
Beyza01 Normalde canım hiç tatlı istemezdi emzirme döneminde neredeyse her öğünde tatlı bir şey yemek istiyorum. Üst bedenim hep inceydi şimdi kütül gibi hissediyorum. Üstelik sadece 5 kilo fazlam var ama yerleşti sanki 🥲
Ozooo shibalba ben geve sürekli dolabın önünde buluyordum kendimi çok şükür şimdi diyet yapıyorum 15 kg verdim
ksky Valla hamileyken 15 kilo almıştım doğumdan sonra 8 1 haftayada 15 kilonun hepsi gitti ama daha giden yok kaldım öyle aksine iştahım açıldı geri alacam diye korkudan yemek yiyemiyorum gerçi zamanımda olmuyor bebemden 🫠🫠