14 aylık bir bebek ne yapıyor mesela seni sinirlendirecek şimdi gelir çok bilmişler de iki tane çocuğum var birisi dört yaşında birisi 1,5 yaşında çocuklarıma bir kere sesimi daha yükseltmedim, sağdan soldan birine mesela kayınval denize kadin kaderinize eşinize annenize babanıza sinirlendiğinde bağırıp çağırıyor musunuz aynısını kendini savunamayan konuşamayan bir bebeğe neden yapıyorsunuz ?
Eğer sabırsız olduğunuzu düşünüyorsanız veya buhranlar geçirdiğinizi düşünüyorsanız psikolojik tedavi alın çocuğunuz sizin şamar oğlanınız değil.
Bana sakın bir anlık sinirle bağırmış olabilir oda bir insan falan diye gelmeyin Çocuğumuz bizim malımız değil çocuğumuz diye kafamıza göre azarlamaya bağırmaya hakkımız yok