Eylulum20 Sevgili anneler bebeğimin kafası düzleşti. Ne kadar sağlı sollu yan yatırsamda bir şekilde hareket ederek kendini düz hale getiriyor. Başına gelen varsa yardımcı olur mu? Ne gibi önerileriniz olur ve bu durum düzeliyor mu sonra yoksa kalıcı mı 🙄🙏🏼
Hafizenr Eylulum20 aynı sorunu bizde yaşadık canım. E bebekte düz Kafa yastığı var gün içinde uyanıkken onda yatırmaya çalışıyorum biraz biraz faydası var gibi. Bu arada doktorumuz önermişti. Dene istersen Bi.
Meryem0688 Eylulum20 bizde yaşadık ama bizim sap taraf düzleşmişti 3 ay küvezde yattığı için . Sürekli sol tarafına yatırdım arkasına da yastık yada destek birşey koyun dönemesin . Gene dönmeye çalışır ama tam düz yatıyormuş gibi olmaz hiç değilse hafif eğimli yatmış olur . ben öyle yaptım doktorumun tavsiyesiyle şu anda hiç öyle sıkıntı yaşamamış gibi kafası gayet şekilli ve düzeldi.
Sevdaaa Eylulum20 bence dert etme . Benim kızımın kafası yamuk duruyordu hatta kaynanam hep soyler dururdu kafasi yamuk yamuk diye . Suan 8 aylik ve düzeldi . Zaten sorun olsa gelişiminde sağlık ocağında baş çevresini olcuyorlar orada söylerler
Eylulum20 Hafizenr kullanıcı yorumlarına baktım da çoğunluk memnun kalmamış sanki :( denemekten zarar gelmez ama
Merve_yilmaz Benim de bebeğim sürekli düz yapıyor kendini malesef.Bende merak ediyorum kalıcı mı diye 😞
Eylulum20 Merve_yilmaz aynen 1 yıl içinde şekillenir endişe etmeyin diye okudum ama emin olamadım deneyimli anneler varsa yazarsa çok iyi olur 👍🏼 gerçekten düzeliyor mu
Hafizenr Eylulum20 30 TL civarında bişeydi galiba canım dene bence. Valla bende Emin değilim faydası var mı ama sanki biraz biraz toplamış gibi arkadası.
Mtzzeynep Eylulum20 bana doktorum da havluyla kuluçkaya yatırır gibi yer yap o şekilde yatır dedi ama ben yatıramıyorum çünkü kusuyor kusunca burnundan çıkıyor. Korktum bende 😔
Eylulum20 Meryem0688 ben yastık koyuyorum vücudu yan kalıyor ama kafasını yine de düzleştiriyor nasıl yapıyor ben de anlamadım 😀
Eylulum20 Sevdaaa ya çok sevindim şu an düzeliyorsa dert etmem tabi 🙏🏼 Bugün sağlık ocağımda izlenimimiz vardı aynen düzleşmesi için bişey demediler
Boncukk Sevdaaa kaç ayda düzeldi peki, yani ne zaman fark ettiniz? Oğlum 5 aylık. 2 aydın dikkat ediyoruz ama değişme yok gibi düzleşmesinde
Sevdaaa Eylulum20 sıkıntı yapma canım sürekli olcuyorlar na çevresini ben dert ettim hep büyüdükçe kızımın başı çok güzel düzeldi geçti 😊 düzelir annesi sıkma canını
babymilax Eylulum20 aynı sorunu bende yaşıyorum bebeğim 5 aylık. Doğduğundan beri 1 kere sağına 1 kere soluna yatırırdım ama uzun süredir yan yatıramıyorum. Sırtına yastık koyuyorum ne yapıyorsa yapıyor yastıkla kavga ederek uyanıyor her defasında. Pazar günü aldım düz kafa yastığını belki çare olur diye ama onda da durmuyor. Umarım büyüdükçe düzelir
Eylulum20 babymilax inşallah düzelirler. Benim bebeğimde hiç yan sevmiyor kendini düz hale getiriyor kollarını yanlara doğru bi güzel açıyor öyle uyuyor 😃😃 rahatına düşkün maşallah
Fadimr Eylulum20 bizim başımıza gelmişti doktor piriç torbaları yaptırmıştı kafasının her iki yanına koyuyorduk uyuyunca düzeldi 1 ayda
Fadimr Eylulum20 kumaştan 1 kg pirinç alacak kadar torbalar diktim içkerine birer kilo pirinç koydum her uyuduğunda kafasının yanlarına koyuyorduk böylece kafasını hareket ettiremiyordu. Doktorumuz önermişti yaptık 1 ayda işe yaradı