Bugün bebeğimin kontrolü vardı doktor her gidişimizde vajinasını kontrol ediyordu bir şey demiyordu bu zamana kadar ama bu defa vajinal yapışıklık olduğunu söyledi ama geçici bir şey olduğunu söyledi yine de tedirgin oldum bu durumu yaşayan ve geçen oldu mu ?