Ae123 canım bunu ancak doktorun cevaplar çünkü her ay ne kadar kilo aldığını, boy uzamasını ve baş çevresinin gelişimini takip ediyor. Benim kızım 4.5 aylık ve 5840gr çıktı, 2540gr doğmuştu. Geçen ay gayet güzel diyen doktorumuz bu ay mama ile destekleyelim önerisinde bulundu yani geçen aya göre az mı çok mu kilo aldı diye kıyas yapmak lazım. Ama şunu diyim kilosu normal geldi maşallah, sütün bol olsun şifa olsun yavruna