Bebeğim üç dört gün sonra 16 aylık oluyor. Zaten iki üç aydır karakteri bayağı değişmişti ama son bir haftadır anamı ağlatıyor. Gündüz uykuları kısa sürekli ağlayarak kriz şeklinde uyanmalar. Akşam uykuya giderken kriz ve asla sakinleşmeme ancak uyumuyorsun tamam diyince susuyor. İştah ne zamandır kötü özellikle bağıran çocukların yanında korkak duruyor odaya girmek istemiyor ani seslerde çok korkuyor. Çekingen oldu dizimin dibinden ayrılmıyor falan üzülüyorum. Çok yoruluyorum zaten full enerji bazen sinirleniyorum😪