busrahilcan 1 buçuk aylık bebeğim emziriyorum ama doymuyor. Çünkü bez ıslatması az oluyor Mama takviyesi yapıyorum o zaman bir sıkıntı yaşamıyorum gayet güzel uyuyor ve doyuyor. Neler yapabilirim.
etuerk busrahilcan kendi sorunun cevabını vermişsin aslında. Mama tavsiyesine devam edin, süt arttırmak için de günde 3 litreye yakın su için ve beslenmenize süt arttırıcı şeyler ekleyin.
Busra986532 busrahilcan ben 3 ltre su tüketrdim. Maydanozdan uzak dur. Ispanak yediğimde aşırı sütüm olurdu.bşde malt içecekler tüekettim ilk aylar hep sütüm öyle arttı mama 1 ay verdim az az sonra düzeldim
busrahilcan etuerk su içiyorum ama düzenli yemek yiyemiyorum. Birde iştahsızlık çok fazla düzeltmeye çalıştım yok olmuyor buna da kafamı takıyorum aslında
busrahilcan Busra986532 malt içecek denedim ama pek fayda göremedim dut kurusu ve incir çok güzel süt yapmıştı yemek yiyemediğim için bunları tükettim sürekli ama artık onlarda midemi bulandırmaya başladı.
busrahilcan Busra986532 malt içecek denedim ama pek fayda göremedim dut kurusu ve incir çok güzel süt yapmıştı yemek yiyemediğim için bunları tükettim sürekli ama artık onlarda midemi bulandırmaya başladı.
BiciNanaMusi busrahilcan ilk zamanlar benimde iştahım yoktu hiç sonradan düzeliyor ama yemeseniz bile su içmeyi ihmal etmeyin önemli
etuerk busrahilcan ben sabah 10 kahvaltı akşam 5 akşam yemeği iki öğün beslendim ama suyu çok içtim şükür oldu
busrahilcan Çok teşekkür ediyorum kızlar güzel desteğiniz ve moraliniz için dediklerinizi deneyeceğim