Benim oğlum 8 aylıkken yataktan düştü çok huysuz hareketli uykusuz bir çocuk bizim yatak odasındaki yatakta yatıyorduk birlikte bir kaç gündür uykusuzduk anlamadım uyandığını gardırobumdaki ayna dikkatini cekmiş bakarken düştü yakalayamadım 😢 doktora görürdük sonra bende evde baktım falan ama emin olalım dedik çok şükür bişey olmadı hangimiz düşmeden büyüdük ki kötü bişey olmasın önemli olan o doktor düştüğünde en az 2 saat uyutmayın reflekslerini k gözlerini kontrol edin sesi gece de eğer fışkırır gibi bir kusma olursa beklemeden getirin demişti çok sükür olmadı Sudan 13 aylık iyi ama çok hareketli her günümüz vukuatlı 🤨