Merhaba bebeğim biberon kesinlikle almıyor . Bundan dolayı mama veremiyorum . Ben de en azından biraz daha kilo alsın diye yatmadan önce mamayı bir bisküvi ile ya da unlarda birleştirip vereyim diye düşündüm . Böyle yapabilir miyim acaba . Suan emziriyorum ama yetmediğini düşünüyorum