K2C2 Bebeğim bir şeye odaklandığında dikkatini çeken bişeye odaklandığında ismini söylüyorum bakmıyor normal mi sizce ???
Ecem__ K2C2 bence normal..egee normalde bakiyorsa sıkıntı yok..benim kocda telefona daliyor seslenince bakmiyor 😁
K2C2 Ozooo taklit yeteneği şu an çok güzel karşısında birşey yaptığında aynısını yapabiliyor parmağıyla da gösterebiliyor
K2C2 3yasakadarsifirekran hayır yok sadece anneanne teyze dayı uzakta onlarla görüntülü konuşuyor yani ekstra çizgi film vs açmıyorum.