Arkadaşlar merhaba. 40 günlük bebeğim var. Anne sütüyle besliyorum. Yalnız bazı zamanlar memedeki tazyik bebeğimi çok rahatsız ediyor, boğazına kaçıyor, öksürüyor vs. Ve 3 saat emzirmeyince de göğüslerim çok sızlıyor. Sizce sağım yapsam daha da arttırmış olr muyum? (İşe başlayacağım için yavaştan stok yapmak da istiyorum aslında)