binnur64 bebeğim dün 6.ay aşısını oldu sağ bacağındaki aşı yeri şişti ve tam gözüküyomu resimde bilmiyorum ama böyle kızardı, dün küçük bi kızarıklık vardı bugün büyüdü. başına gelen var mı normal mi acaba yoksa sağlık ocağına yarın götürsem mi
cemilefe Şişlik normal benim oglumdada oldu ama kızarıklık başıma gelmedi isterseniz yarın geçmezse bı Dr görsün
binnur64 demir2606 hayır götürmemiştim ertesi güne geçmişti kızarıklık, şişlikte yavaş yavaş iniyo korkmayın ☺