RANAMMM İyi akşamlar hanımlar bi sorum var ,okula giden iki tane öğrencim var biz başka bir ilçeye taşınma durumumuz oldu öncelikle nüfus da adres değişikliği yapmam mı lazım okuldan nakil alabilmem için,kafam karıştı bilgisi olan vardır diye sordum
Kepekekmegi RANAMMM nüfusa gitmeye gerek yok e devletten de ikamet alınabiliyor ve evet nakil işlemi için ikameti aldırmak gerekiyor