Merabalar yeni doğum yaptım 12 gunluk bebeğim var kontrole gittiğimizde ulturasonda kafasında kis olduğunu soyledi doktor yeni dogan bebeklerde olduğunu ve zararsız kendiliğinden gecicegini söyledi için rahat etmedi tekrar doktora goturucem sizin başınıza gelen oldu mu ?