2,5 aylık bebeğim 2 gündür emerken ağlıyor. Emerken yarıda bırakıp ağladığı da oluyor emmeden önce ağladığı da. Mesela 3 saattir emmiyordu az önce aldım kucağıma tam göğsüme yaklaştırdım daha ağzını bile sürmeden çığlık çığlığa ağlamaya başladı emzik verdim emziği aldı emdi sustu. Tekrar göğsüme yaklaştırdım biraz emdi tekrar ağlamaya başladı. Gazdan dolayı ağlardı ama hep emmeye devam etmeye çalışırdı. Şimdi sadece ağlıyor. Neden olabilir? Ben mi bişey yaptım beni mi istemiyor anlamıyorum saçma sapan şeyler aklıma geliyor