meta1 5 ay oldu doğum yapalı hala adet görmedim normal mi siz ne zaman oldunuz adet spiral için doktor adetli iken gel dedi adeti beklemeyip gitmeyi düşünüyorum
Elifdemir1907 Doğumdan 3 ay sonra oldum şuan 8. Ayimdayim ama son 2 aydır gecikmeli oluyorum hatta bu ay 3 gün gecikti hala olmadım 😪 ne zaman duzelicek her geç oldugumda aklıma kuruntular dusuyo
katilcivciv meta1 yok canim kafana rakma böyle seyleri bebegine odaklan, sadece adetim gelmiyr diye korunmamazlik etme. Hamile kalabilirsin
Aselincimom meta1 kızçem 2 ay 24 günlük daha yeni oldum 2 gün oluyor doğumdan sonra kanamam 1 gün oldu sadece o da varla yok arasında kendimi yenilenmiş gibi hissediyorum
BellatrixLestrange meta1 doğumdan tamam 1 yıl 2 hafta sonra olmuştum kişiden kişiye değişiyor bu durum