Ben arçelik kullanıyorum memnunum ama hiyjen ayarında tam kurutma oluyor. Diğer ayarlarda nemli oluyor, bu yüzden 2 kere çalıştırmak zorunda kalıyorum. Anneminki hoover. Şimdi alacak olsam hoover alırdım. Arçelikten bahsedecek olursam asla çekme vs yapmadı benim makinem