Arkadaşlar merhaba geçen ayda gögsümde şişlik ve emzirirken ağrı vardı doktor kanalların tıkanmış demişti ilaç kremle geçmişti bugün tekrar başladı ve beraberinde ateş ve halsizliğim var bebeğime benden ve sütümden bulaşır mı acaba yanına çok yaklaşmamaya çalışıyorum korkuyorum 😢😢😢