Her ay 1200 tl bağlanmış ben sosyal yardımlaşmadan başvurmuştum eşim ssksı yok ona bağlıyorum birde bugün bez kartı verdiler 3 adet bimden molfıx pure aldım kalan bakiyeyle de alıcammm Allahrazı olsun vallahi şaşırdım çok ta mutlu oldum🌸 ihtiyacı olan arkadaşlar başvursun e devletten yapmıştım şok geçirdim🌸 eve gelende oldu bir eksiğin var mı dediler hayır yok sağolun dedim eşya vs dediler 🌸