gulistan536_ korkma panikte yapma ben de aynısını yasadım hatta neredeyse 2 ay sürdü pamukcugu gecmedi karbonatta kullansan bi süre sonra yeniden geliyor cünkü sütle besleniyor. Bu bi tür mantar. Gögsünü karbonatla o daha cok ise yarıyor hem emmeden önce hemde sonra. Ama merak etme benimkide cok agladı bazen az emdi bazen hic emmedi ama bi sekilde az da olsa ara ara ac kalınca emdi bende cok paniktim ikna olmuyordum ama noolur sen panik olma geciyor ve herhangi bi zarar kalıtsal bi seyde olmuyor sadece sakin ol senin sakinligin kucagın sıcaklıgın ona yeter canım korkma uykuda da olsa emer 2 dk olsa emer bi sekilde emer merak etme yeter ki panik olma geciyor vakit alıyor ama geciyor 🙏🏼🌸