SerraD-1823 Kızlar bebeğim 1 ay 20 günlük ve kolik sadece kucakta uyuyor yatağa koyunca uyanıyor öyle olunca da hiçbir şey yapamıyorum. Yüz üstü yatırsam sorun olur mu. Yatıran var mı
tultanhanim Gece değil ama gündüz çok zorlandığında yüz üstü uyuturdum ben Küvezde kaldı orda da sürekli yüz üstü yatırdılar zaten bende başında beklerdim baş kontrolünü yapana kadar daha güzel uyurdu 17 aylık hala öyle uyuyor