Kızlar doktorumun önerisi ile bebeğime çorba suları vererek ek gıdaya başladım ama verdiğim günden bir hafta sonra bebeğim beni ememeye başladı. Tahminimce yemeklerin tadını aldığı için süt içesi gelmiyor sadece uykuya daldığında ve hemen uyandiginda sadece emzirebiliyorum. Bu durumu yaşayan ve çözümünü bulan var mı acaba doktor kontrolümüz var bu hafta o zaman doktora danışacağım