Kızlar göğsümün acıdığını hissetim dokunduğum da sertlik geldi elime göğsümün alt kısmında emzirirken de acıma yanma hissi var emdi ama sertlik geçmedi şuan hala ağrı ve yanma hissi var kızım 4 buçuk aylık bu aylarda mastit olur mu yoksa başka bir şey mi bu yaşadığım var mı başına gelen biraz evhamlı bir insanım korktum açıkcası 😔