Kızlar kız kardeşim hemen evimin karşısındaki pastanede çalışıyor yanında kardeşimden biraz büyük bi abla da var .Ramazan’da ikisi beraber çalışacak .patronları Ramazan’da sıcak ev yemeği yapacak bi yer bulun anlaşın demiş .kız kardeşim de beni söylemiş çok güzel yemek yapıyor diye .biz patronun bize verdiği yemek ücretini veririz sana dediler. Ayda 4800 fiyat makul geldi bana da Ramazan’dan sonra da ister devam et ister etme diyorlar .bende devam etmek istiyorum Allah nasip ederse Ramazan’dan sonra da yemek ücretine zam gelecekmiş