Kızlar 25 aylık bebeğim ya neler yaşıyorum diyorum bazen şöyle ki bakıcıda cok uslu nasil götürüyorsam üstü başı aynı geliyor abla fotoğraflar videolar atıyor önünde yemek yiyor falan.. eve geliyoruz tükürmeler üstünü kirletmeler 😔 oyuncakla 2 saniye anca oynuyor yerlere atıyor bozuyor herseyi o kadar anlatiyorum sabir ediyorum ama😢 geceleri de bizim yanimza gelmek istiyor bu aralar cok huysuzlandı off anne diyor yapma hayır diyince de yine yaramazlklar yapıyor 😢 tahmini ne zaman düzelir ya