15,5 aylık kızım bir haftadır hasta, 1 hafta önce götürdüm üst solunum yolu enfeksiyonu dedi doktor bi alerji şurubuyla bi öksürük şurubu verdi ama geçmedi, bugünde tekrae götürdüm, krup olmuş dedi doktor, andrenalin hava verdiler dekort içirdiler. Bu melet nasıl geçiyor allah aşkına? Çocuk tükendi artık öksürmekten😔😔