Meraba kızlar benim memeler terbiye oldu yani artık şişmiyo yumuşaklar ama ben kızım için buzluga süt sagıp koymak istiyorum ara sıra babanesine bırakmak zorunda kalıyorum çunku nezman sagmalıyım acaba emzirdikten öncemi sonramı malum terbiye oldugu için sagımda çok süt çıkmuyor nasıl çoğaltabilirim