beyzzsenturkk_ kızımın adına hesap açıp birikimleri elime avucuma geçeni ve gelen harçlıklarını orda biriktirmek istiyorum kullanan annelerim nasıl kullanıyorsunuz altın olarak mı tl olarak mı hangi bankadan önerirsiniz🫶🏻
Ssude beyzzsenturkk_ tl olarak para biriktirmenin hiç bir anlamı yok. Euro dolar altın hepsi de mantıklı. Ben Euro ve dolar hesabı açtım. Altınları da kasaya koydum. Bizim hesaplarımız dneizbankta
Nikita beyzzsenturkk_ ben kendi vakıf bank hesabımda dolar hesabı açtım. Hesap adına kızımın adını verdim. İstesem çekebiliyorum ama çekmiyorum. Yani öyle 18 oluncaya kadar çekilemez bir durumu yok.
moommyyy beyzzsenturkk_ Banka hesabı değil de BES açtık biz. Kendimize de uzun süredir birikim yapıyorduk BES te güzel getiri yapıyor. Ya da borsa,dolar ya da altın hesabı açabilirsiniz TL olarak biriktirmek pek mantıklı değil.