Kızlarım merhaba bebeğim şuan 4 ay 16 günlük daha önce 40 günlükken 2 hafta kadar aptamil prosneo kullandık ve bebeğim içiyordu hiç bir sıkıntı yoktu kilo alımı düzelince doktor bırakmamızı önerdi ve bıraktık şimdi sütüm kesildi ve bebeğime yine aynı mamayı verdik içmedi sürekli kustu bunu daha önce yaşayıp mama tercihini değiştiren var ise ne kullandığınızı söyler misiniz