Kızlar merhaba bu gündüz uykuları ne zaman derin uzun olacak 8 buçuk aylık emiyor besige koyuyorum açıyor gozunu tekrar sallıyorum sallıyorum tam odadan çıkarken ağlıyor sürekli beşiği sallarsam sıkıntı yok bırakınca hemen uyanıyor sizler nasılsınız 🙇