babba Uyumadı 2. Ay 10. Günümüz... sancı krizlerimiz bitinceye etrafı izliyor.. 10 dk uyuyor 😔 yorgunluktan canım çıktı.. deneyimlerinizi benimle lütfen paylaşın
Bendeanneoldum babba relactaz gaz damlasını kullanınca çok rahat etmiştim 2 ay kullandım çok şükür gaz problemimiz klmadı
Milaninannesi babba relactaz damlayı kullanmıştık o dönemde 4-4.5 aylık olana kadar da kullandık o damlayı. O sancılı dönemlerinde gerçekten iyi gelmişti.
Aslidenizaksu babba babba ah canım allah kolaylık versin çok iyi anlıyorum... relactaz damla kurtardı bizi tavsiye ederim birde beğenin karnına sıcak havlu sar rahatlatır
Cktha babba biogaia alin mammys bliss bbm bebegim içmedi ac verdim bir kaç damla çıkardı tok verdim çıkardı ml olarak fazla . Biogaia 5 damla
Aslidenizaksu babba kimyon çayını sen içseydin keşke bebeğe verilmesi pek önerilmiyor sen düzenli iç ama çok etkisini görürsün 👍🏻