Bebeğim birkaç gün sonra 4.ayına girecek açıkçası bu ay kontrole götürmeyi düşünmüyorum yaşadığım yerde iyi bi doktor bulamadım . O yüzden tecrübeli annelere sormak istiyorum yavaştan oturmaya başlanmalı mıyım sizin doktorlarınız ne önermişti . Bu arada bebeğim yüz üstü gayet kafasını tutuyor sırt üstü kollarından tutunca da kaldırıyor. Sadece hafif dik tuttuğumda kafası biraz öne düşüyor sallanıyor gövdesini de dimdik tutamıyor haliyle onun da oturtmaya başladığımda geçeceğini düşünüyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz hanımlar