aylizinannesiiii Kizlar yaptıran var mı cerrahi haftaya gidicem doktora aşırı korkuyorum dişim kırılmış yarısı içerde cerrahi olmak zorunda dedi doktor nolur bilgi verin
Uykusuzhergeceeee aylizinannesiiii işlem sırası hiç acı ağrı hissetmiyorsunuz sonra biraz ağrıyor tabii ağrı kesici içersiniz o zaman da
durukusunannesi_ aylizinannesiiii merhaba ben ağız ve diş sağlığı teknikeriyim. Anesteziden sonra sizin için normal çekimden bir farkı yok korkmayın bazen kök fazla uzaksa çene kemiğinden biraz kaldırıyor Dt ama siz yine de acı hissetmezsiniz. İşlem bitiminde dikiş atar kemik kaldırırsa yine antibiyotik ağrı kesici devam edersiniz. Sonrası 2 gün falan ağrır. 1 hafta sonra dikiş alınır böyle olursa. İşlem bitince buz uygulaması yapmanızı tavsiye ederim Dt te söyler büyük ihtimalle geçmiş olsun
Dila97 aylizinannesiiii 20 lik disimi cerrrahi yontemle alacaklarini soylemislerdi devlettr 1 aya sira verdi ameliyathanede sira cok oldgu icin bnde ozele gittim orda igne yaptilar normal dis ceker gibi kesi atip disi cikardilar cikarrken baya zorladi aci hisstmedim ama dr disimi cekerken kafam gitti geldi sonra dikis attilar. O ana kadar hic aci yok yarim saat sonraa allahim felaketti bebegim daha 3 aylikdi emzriemeidm 5 6 saat mama verdimm ilac kullanamadgmdan kafami duvarlara vurdum ve 3 4 gun sonra normale dondumm ama paroldan baska bsey kullanamadm emzrdgim icin siz yazinca cerrahi islem diye gozumun onune geldi eger agri kesiici kullanirsaniz cok agriniz olacgini sanmiyorum gecmis olsub
PeekaBoo_ aylizinannesiiii 4 gömülü 20lik dişimin 3 tanesini çektirdim çene cerrahisinde, ilk ikisi gayet rahat geçti zaten çekilirken anlamıyorsunuz anestezi etkisi geçince bir kaç gün ağrı olabiliyor. Diş alt damaktaysa biraz daha ağrıyor üst damaktakilerde süreç daha rahat
feyzaninemresi Benim de dişin kendisi yok kökü içerde iki dişim var, çene cerrahına gitmemi önerdi doktor, nasıl olucak bilmiyorum 🤷
aylizinannesiiii feyzaninemresi bendede dişimin yarisi var yarısı da içerde kırılmış kök kendi kendine içerde takılıyor ancak dış etini kesip alabilirim dedi korkuyorum işlem sonrasi çok ağrı olur mu diye
aylizinannesiiii Uykusuzhergeceeee normal diş gecen ay çektirdim o kadar sancım olmadı sadece sızladı çekilen yer normal olarak ama cerrahi denilince bir korku geldi içime migren tuttu
feyzaninemresi aylizinannesiiii valla sezaryen doğum gibi galiba, o sırada bişey anlamicaz oh ya iyi rahatmış falan dicez ama sonrasında yandık 😂
aylizinannesiiii durukusunannesi_ ay Allah razı olsun sizden 🥰🥰 antibiyotik başlayacağım üçüncü günü gideceğim çekime çekim sonrası iki gün daha kullanacağım ama dikiş atılınca dilim oraya giderse aşırı panikliyorum ben panik atakta var gece bile buzla uyumuştim normal diş çekiminde bunda napicam bilmiyorum
AlinaEmreHan1 aylizinannesiiii hiçbir şey olmaz Sadece Diş çektirdikten sonra anestezinin etkisi geçince ağrı yapar ağrı kesici vs yazar zaten doktorunuz Ben gömülü 20lik diş çektirdim cerrah yaptı ,30dk falan sürdü. Ufak bir ameliyat gibi düşünün
durukusunannesi_ aylizinannesiiii aynısı olur en fazla korkmayın içiniz rahat olsun rahat hastanın işi de rahat gider 🙈
aylizinannesiiii Dila97 ya çok çok geçmiş olsun benimde öyle yarıp dişi çıkarıp dikiş atacakmış üç yaşında kızım var antibiyotik ve ağrı kesici verecek ama yinede aşırı gergin oluyorum uyuşukluk geçince can çekişeceğim gibi
Dila97 aylizinannesiiii oncelikle tesekkur ederimm. Tabiki agrili oluyo ama emin agri kesiciler ve antibiotik seni rahatlatr dikis aliminda hic bsey hissetmemistim ondan korkmayin
aylizinannesiiii PeekaBoo_ özelde bir doktora gittim ben ama eve gidince dinlenmen gerek biraz zor geçer dedi korkuttu başka dişçiye de gitsem mi acaba
aylizinannesiiii AlinaEmreHan1 başka bir doktora daha gitsem mi diye düşündüm açıkçası eve gidip uyuman lazım dinlenmen lazım diyor bebekle nasıl olacak çok zor ya
AlinaEmreHan1 aylizinannesiiii evet canım dinlensen daha iyi olur yani Eşin izin alsa bebeğe baksa olmazmı ? Yada başka Yakınlarınız varsa
PeekaBoo_ aylizinannesiiii yani eğer zorlayacak bir dişse yardım edecek birine ihtiyaç duyabilirsiniz, benim doktorum tek tek çekti sadece 1 tanesinde çok zorlandım o da yan yatmış ve kökü çenedeydi, kemiği kesip öyle olabildiler 2 tane dikiş attılar 1 hafta oldu hâlâ günde 3 ağrı kesici alıyorum am diğerleri hiç böyle olmamıştı