canparem11 tam üstüne yazdınız. Benim oğlum da ben de aynıyız, çok kurudu cildimiz soğuktan. Ne yapsak kâr etmedi. Çocuk doktoruna sordum, o Bioderma Intensive Balm ı önerdi. İki gündür sürüyoruz ikimiz de yumuşacık olduk. Bilmiyorum sizde işe yarar mı ama inşallah yarar