Kızlar hastenede yatıyoruz oğlum emiyor normalde. Ama şu bi kaç gündür hasta ve çok ağlıyo diye hep az az emdi göğüslerim şişti bende sağdım. Biberon emzik vs kabul etmiyor sütüm kaldı şuan hastenede odada dolap var koydum oraya 3 hün süresi var onunda hastaneye verebilirmiyim ki acaba döküyümmü napıyım napıcamı bilemedim ayıp olurmu bana akıl verin