Tosbikkkk merhaba bende yasmin kullandım sadece 2 ay bu ay bıraktım Ocak 6 sında 10 da adet oldum dahada içmedim şişlik kilo yaptı bende aşırı adet kanımı çok azalttı yoğun parçalar düşerdi benim süper adet görürdüm benim sorum şu bu ay 10 gösteriyor adetim gecikme olmaz demi adet olurum nolur aydınlatın beni nolur zaten 2 ay kullandım hapı Kasım aralık