Kızım 26 aylık 18 gündür tuvalet eğitimi ile uğraşıyoruz. İlk gün çok kötüydü ancak ikinci gün lazimlik aldım ve iyi geçti arada kaçırdığı illaki oluyordu ama ben yarım saat 1 saatte bir onu lazimliga oturtuyordum. 3. 4. Gün baya iyi idi. Her gotrdugumde yapiyordu. Geceleri de 1 kere ağladığı da tuvalete götürüyorum ve sabah kuru kalkıyor. Sıkıntı surda 4 5 gündür tuvalete gitmemek için inatlasiyor. Tuvaleti olduğunu biliyorum tuvaletim yok diyor. Hep ben soruyorum bir şekilde ikna edip götürüyorum. O söylemiyor. Söylediği zamanda biraz kaçırıp öyle söylüyor gerisini lazimliga yapıyor. Git gide alisacagina daha kötüye gitmeye başladı . Tuvalete gitmek istemiyor . Ne yapacağımı şaşırdım. Hep bnim sorup ilgilenmem gerekiyor . O söylemiyor. Ne yapabilirim çözümü olan varmı. Karışık yazmış olabilir