Kızlar merhabalar, ben kızıma hipp combiotic mamadan kullanıyordum . Geçenlerde bir videoya denk geldim. İçeriğinde palm yağı bulunan mamaları kesinlikle bebeklerinize vermeyin, çok zararlı falan diyordu. Sonra biraz araştırma yaptım,gerçekten de hep zararları üzerinde durulmuş. Baktım bizim mamamızın içeriğinde de var.Bu konuda detaylı bilgisi olan var mı acaba merak ediyorum.