1 haftadır kızım uykuya geçerken aşırı direnip bağırıp çığlık atıp uyuyor uyuduktan 1 kaç saat sonra kalkıyor ve binayı inletiyor resmen gözleri kapalı ver oyuncağımi ver o benim falan diyip kendi kendine ellerini ayaklarını vurup ağlıyor başını yüzünü oksuyorum kızım yanindaym neyin var noldu diyorum korkuyrm dio uyanık halde bu sefer ağlıyor bağırıyor vuruyor her yere o benim ver bana falan tarzda konuşuyor sabaha kadar bu durum sürüyor ne uyku kaldı ne piskolaji tüm bina inliyor resmen sadece bağırıp çağırıyor başına gelen varmı Allah aşkına akıl verin ya napcam ben 10 gün oldu ha düzeldi ha duzelcek değişiklik yok TV falan da gün içinde 15 20 dakka anca açıyorum onunla alakası olduğunu sanmıyorum çünkü açtığım seyler Niloya hop hop baykuş sakin çizgi filmler yani bilmyrm napcam aynı durumu yaşayan varmı