Aselemine27 mirayyldrm19 1 yaş üstüne veriyorlar die biliyorım ama yine sorun tabi doktora benim kızım 2 yaşında
yusyuvarlak Bize de sabah kullanırsanız iştah açar akşam kullanırsanız boyu uzar demişti hem doktor hem eczacı biz 1 ay aksam kullandık boyu uzadı bu ayda alıp sabah vericem bir ay akşam bir ay sabah vericem bende bakalim nasıl olucak