Merhaba arkadaşlar sol göğsümde ağrıyla hastaneye gittim ateşim 38 e çıkmıştı doktor antibiyotik verdi bebeğim o sol göğsümü severek almıyor bugün bi tadına baktım sağdaki gibi tatlı değil birde sağdım 15 CC anca geliyor sağdanda 30 CC geliyor sütümmü gidiyor acaba daha bebeğim 3.5 aylık 🥺