guzelgun Eee başladık ama mama istemiyor günde kaç kere mama vericem artık azaltıcakmıyım ek gıda kaç kere vericem kahvaltılara başlayalım mı
livanurvealpinannesi61 guzelgun 1 yaşa kadar ana besini anne sütü yada formül mama olmalı örneğin %70 mama yada anne sütü %30 ek gıda olmalı ek gıda ana besinin önüne geçmemeli
kimbumadam guzelgun Hayır aynı devam mamaya azaltmıyoruz %70 hala sıvı öncelik 1/1,5 çay bardağını geçmicek ek gıda Tadımlar bittiyse kahvaltı/öğle/ara yapabilirsin
CaninannesiCemre guzelgun Aslında tadım ayı henüz ,o yüzden ana öğünü hala anne sütü onu almıyorsa mama almıyor mama demişsinz acaba o mamayı mı istemio artık belki diş geliyordur geçici bi süreçtir