Arasbebek2022 Kızlar Migros’un et tavuklarını alıyormusunuz iyi oluyor mu ?? Yakınımda Migros açıldı sormak istedim ?
[silindi] Arasbebek2022 Ben et ve tavuk urunlerini hep migrostan aliyorum tavuklar zaten ambalajli oluyo ama buyuk migroslarda sarkuteri bolumde kasap oluyo eti istedigim sekilde aliyorum gayet lezzetli oluyo
Tubatalha Arasbebek2022 Ben alıyorum güzel genelde tavuk bazen de göğüs parçalanmış şekilde ambalajım içinde hindi alıyorum güzel taze oluyor
Kuzeynepp Arasbebek2022 bizde hep migrostan alıyoruz özellkle kontrafile et ve kasap köftesini öneririm.
WaldorfB Arasbebek2022 Migros’un hem kasap reyonu hem kendi marka et ürünleri çok güzel ama tavuk hiç almadım
yavrupotuncek Arasbebek2022 evet kendi markası hem dışarıya göre uygun hemde güzel hiçbir problemi yok