nanelisekerr_ [silindi] annelikte kendini suçla.a piskolojisi hic bitmiyor malesf. Annelik böyle birsey , geçmiş olsun 😔😔
ffulya [silindi] merhabalar şu an aynı şeyi yaşıyoruz ne durumdasınız acaba bilgi verebilirm isiniz 😞
[silindi] ffulya Merhaba, bir sorun yok Allah’a şükür. Doktor korkacak bir şey olmadığını söyledi. Kontrole götüremedim. Başka hastalığı var şu an onunla ilgileniyorum. Ama tekrardan götüreceğim. Geçmiş olsun size de. 🌺