Selam anneler,
Beni ve oğlumu az çok tanıyor biliyorsunuz. Rüzgar’ın kulağında doğuştan delik (ear pit) mevcut. 6 aylık olduğunda bera testine girdik birde arkasından mr istediler. Mr sonuçlarını geçen hafta perşembe günü aldım. Fakat kağıdı elime alır almaz yazılan yazıların arasında KİST yazısı dikkati mi çekti. Hemen bir araştırmaya birilerine atmaya başladım. Kendimi çok tuttum Google’dan bakmamak için fakat kendime engel olamadım. Sonucu kime atsam ‘beyin cerrahı’ görsün dedi. Bu lafı duydukça daha fazla araştırmaya başladım. Araştırdıkça uykularım kaçtı. Kbb’ye sonucu göstermeye gittiğimde onlarda kulakta bir problem olmadığını ama beyin cerrahının görmesi gerektiğini vurguladılar. Hemen araya birileri sokup beyinden randevu aldım. Ama daha gününe çok vardı. O gün geldi çattı. Bugün kontrole gittim. Allah’a şükür sonuçları öyle korkutacak şekilde çıkmadı.
Doktorumuz, doğuştan gelen bir kist olduğunu söyledi. Nadirde olsa düşme kaynaklı olabileceğinide belirtti. Rüzgar 4 aylık iken koltuktan düşmüştü. Hemen onu da ilettim. Fakat bunun doğuştan geldiğine çok emin olduğunu söyledi. Önemli olan kistin içindeki sıvının beyine baskı yapmaması dedi. Şu an için öyle bir durumun söz konusu olmadığını ama 6 ay sonrası için bir mr daha istediğini söyledi. Kist büyümüş mü ve baskı yapıyor mu diye bakacaklar.
Ama inanın bu son 4 gündür. Ömrümden ömür gitti. Neler düşündüm neler. Uykularım kaçtı. Yemek yiyemiyordum. Evet riskli bir durum söz konusu değildi. Fakat, bende hayatımda 929292 tane çocuk büyütmedim. Burnu bile aksa kendimi suçlar durumuna geldiğim çok olmuştu.
Yani şu an için sonuçlar temiz.
Rabbim bütün çocuklarımızı korusun. Sağlıklı ömür versin 🙏🏻🤍