Doğumdan 1 hafta sonra ben de de bişey çıkmıştı.lohusaliktan sonra doktoruma gittin hpv dedi ilaçlar verdi kullandım ama geçmedi. Başka bir doktora gittim yine özel de o da yağ bezesi dedi. Sonra kendi geçer gibi oldu anlamadım.ben eğer hpv olduysam ameliyat esnasında bulaştı. Muallak kaldı çok araştırdım bir doktora daha gideceğim.smer testi aldılar laboratuvara yollanmamis saçma şeyler yaşadım. Toplumda cinsel yolla bulaşır algısı var bu yanliş. Evet en büyük etken cinsel yol ama havlu, ameliyat vs den de bulaşıyor. Hpv birinin tuvaleti kullanması bile etken olabiliyor. Çeşitleri varmış bana 2. Gittiğim doktor yıllar önce ben de de çıktı geçti korkma dedi. Vitamin takviyesi kullanıyorum bağışıklık önemli. Doğum öncesi varsa sezeryanla doğum oluyor bebeğe bulaşıyor ve bebeklerde çok tehlikeli. Umarım geçer 🙏