adenimm Merhaba anneler bebeğim geceden beri ateşli 38/37 civarı değişiyor sürekli üzeri ince açık ⅚ saatte bir calpol verdim vücudu soğuyor ama kafasının sıcaklığı geçmiyor. Bu durum için öneride bulunan anneler var mıdır Teşekkür ederim
Zumra_Fatma adenimm bas terlemesi emerken basin assiri derecede sicak olmasi normal ama vucudu sicak ise bilemiuorum kac aylik bebeginiz belki disdir
nazlii1_ adenimm alnına ıslak bez koyabilirsiniz ama kafasında ateşi var diye çok açık kıyafetle tutmayın üşüyüp bu sefer hasta olmasın.. Calpol vermeye devam edebilirsinz. Calpolu ne kadar veriyorsunuz 1 tatlı kaşığı mi
adenimm Zumra_Fatma öncelikle dönüşünüz için teşekkür ederim Bebeğim 5. Ayını bitirdi 6 ya girdik zaten aşırı derecede salylarımız diş kaşımalarımız vardı. Bedeni soğuk ara ara bedeni ateşleniyor ama boynu yüzü aynı kafası genel olarak ateşli hastaneye götürmek istemedim çünkü bekletecekler belki bişey yapacaklarını sanmıyorum. Serum fizyolojik açıyorum buhar makinesiyle arada.
Ecekusu Dişten ateş en fazla 38 olur ona da önleminizi alın eğer 38 üstünde bir doktora götürün bence 4 saatte bir Calpol verin doktor öyle önermişti bize o aylarda ateş için ama siz düşürmeye çalışın ılık bir duş aldırın
adenimm nazlii1_ tam ölçek vermiyorum yine de bi tık az veriyorum kontrolsüz olmasın diye. Alnına bez uyguluyorum o zaman ateş gidiyor serinliyor. Bir süre sonra tekrarlıyor sizce hastaneye gitmeli miyiz yoksa bu şekilde idare edip toparlar mı
dilekatesz Bizim hemşiremiz bebeklerin kafasının sıcak olması ve terlemesi normal demişti. Ateşi koltuk altından ölçtünüz mü acaba
Beyzatlass Bebeğiniz erkek mi ben bunu doktora sormuştum nasıl biz terliyorsak omlarında kafaları sıcak oluyo bedeni sıcak olmadığı sürece problem yok dişte çıkarken ısı verir vücuda ama kontrol altına almalısınız